"

11 Nis 2014

Maksi şifon elbisenin son hali...

Elbisemi bitirdim arkadaşlar.Zaten sadece kolları, yakası ve etek ucu kalmıştı.Tamamladım ve işte karşınızda::))Elbise kolsuz olduğu için düz haini üzerimde görüntülemedim ancak yaz akşamları jean mont ya da ince bir hırkayla iyi gider diye düşündüm.Bir sonraki çalışmam da bu elbisenin üzerine giymek için dikeceğim astarsız yazlık chanel tarzı ceket olacak kısmetse.
 


Elbisenin yaka ,kol ve bel lastiği görüntüeri.Yakaya şifondan verev biye geçtim.Kollarıysa katlayıp içe kıvırdım.Gayet temiz oldu.

         

Siz hangi tarzı daha cok sevdiniz?Ya da farklı kombin ömerileriniz var mı?Bugünlük benden bu kadar hoşçakalın arkadaşlar... 

27 yorum:

  1. jean ceketle çok hoş olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hay Allah,size cevap yazdım yazı aşağıya gitmiş.Tekrar teşekkürler o zaman::))

      Sil
  2. kot ceketle güzel olmuş.eline sağlık.elbise on numara olmuş.hayırlı cumalar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Fatma hanım ,size de hayırlı cumalar..

      Sil
  3. Teşekkür ederim.ben de çok sevdim..

    YanıtlaSil
  4. çok hoş olmuş eline sağlık güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  5. ellerinize sağlık, iyi günlerde giyin.. Ben jean ceketi daha çok beğendim,tam yaz havası :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.))Bakalım dikmeyi planladığım ceketiml de yakışacak mı?::))

      Sil
  6. güle güle giy canım, ellerine sağlık. çok yakışmış. :)

    YanıtlaSil
  7. Elbisenin kumaşı çok hoş, kot mont ile çok güzel yakışmış. Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Berrin..))Sanırım ben de kot montla daha çok sevdim..))

      Sil
  8. Koy ceketle çok iyi Durmuş. Bir maksi elbisede ben istiyorum. Bakalım kısmetse dikerim. Güle güle giy. Çok yakışmış :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Türkan,ben de çok sevdim::))

      Sil
  9. Çok güzel olmuş ve yakışmış. Kumaşıda harika :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım,ben de çok severek giyeceğim::))

      Sil
  10. Kot ceketli olan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoğunluğun kararı bu oldu,demek ki kotla giyilecek::))

      Sil
  11. her iki kombinde güzel çünkü elbise güzel :) ama jean daha bi tamamlamış ellerınıze sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim BENİM KÜÇÜK DÜNYAM,eksik olmayın..Ben jean olayını daha çoksevdim sizler gibi..

      Sil
  12. çok beğendim cnm zaten geçen postta görüp de çok beğenmiştim, kombinini merakla bekliyordum:))))
    jean ceketle harika durmuş, benim de çok sevdiğim bir tarzdır elbiselerin üzerine jean ceket giymek::)
    ellerine sağlık
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Melis ciğim...Benden de çook sevgilerr...))

      Sil