"

6 Nis 2014

Heyecanlı Çegirgeler Etkinliği...Görev tamam SENSEİ...))



                                                                                                            Bir etkinliğin daha sonuna geldik arkadaşlar.Heyecanla sonucunu beklediğim bir etkinlikti.Dikerken de ,diktiklerimi tasarlarken de heyecan verdi bana..Herkesin neler yaptığını merak ederken neredeyse meraktan çatlar durumdaydım.Ve nihayet birbirinden güzel bir sürü tasarım görmüş olduk.Açıkçası kopya çekeceğim çok model var.Merak edenler haydi buyurun  heyecanlı çegirgeleriz postuna...Eminim bayılacaksınız.İlk çalışmam,elimde bulunan kumaşımı da değerlendirmek için kulandığım bu kırmızı tunik oldu.Kalıptan farklı olarak arka pervazı önde kullandım ve ekstra cep ekledim.Çok rahat ve kullanışlı oldu.Bu arada bir kere giymişliğim bile var yani..))İkinci çalışmamsa dökümlü, krep harika bir kumaş.Kısa bluz dikmek istemedim ,daha çok tunik kullanıyorum.Bu tunik-elbise için de kalıbı aynen kullanıp uzattım.Omuzlara zincir detaylar ekledim.Uzun zamandır elimde bekleyen bu zincir detay bir türlü yerini bulamamış sonunda "cuk oturdu" denilen makama kavuşmuştur. Daha nice etkinliklerde görüşmek üzere efendim.Dikiş etkinliği sahibemiz İrem Hanım ın da ellerine sağlık...Hoşçakalınn...

16 yorum:

  1. Neslihan mobilden ilk fotoları göremedim. Ama ilk fırsatta bilgsyrdan bakacağım. Beyaz bluzdaki detay harika ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Yayınlarken problem yoktu,ben de göremiyorum şimdi ,sileyim en iyisi..Fotolar da gitti maalesef..

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize sağlık harikalar ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,hepimizin başarısı oldu.Sizinkilere de bayıldım::))

      Sil
  4. elinize sağlık özellikle kırmızıya bayıldımm

    YanıtlaSil
  5. Kırmızıda zincirli de süper olmuş. İkisinede bayıldım. O zincir gerçekten cuk oturmuş oraya.;)) sevgiler..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım.Harika mıyız neyiz??Bu etkinlik çok havaya soktu beni::))))

      Sil
  6. Zincir detayına bayıldım Neslihan, çok hoş olmuş, kendin mi yaptın yoksa hazır mıydı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keçe üzerine zincir dikilmiş.Hazır aldım (çok uygun fiyata bulmuştum) ama yapması da çok kolay aslında...

      Sil
  7. kırmızı da çok güzel olmuş çok rahat kullanışlı bir modele benziyor ama diğerinin apoletlerine bayıldım ben yaa çok güzel olmuş eline sağlık canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Hande ciğim,ikisi de severek giyeceğim parçalardan oldu..))

      Sil
  8. ellerine sağlık.maşaAllah çok güzel olmuş.apoletli ise süper olmuş.güle güle giy

    YanıtlaSil
  9. Çok şık ve kullanışlı olmuş ikiside ellerine sağlık...zincir yerini tam bulmuş çok yakışmış...bir etkinlik bir kalıp onlarca model çıkmış ortaya harika valla :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten şaşırtıcıydı.İrem Hanım ın üretken fikirlerine de hayranım gerçekten.Çok hoş modeller çıkmış ortaya.Aklımda bir sürü model var şimdiden.Ay ben giyemiyorum da bunları,dik dik koy dolaba::)))

      Sil