"

12 Ara 2013

Dar gelen kolu genişletme...

         Bu triko kazağı kış sezonunun başlarında diktim..Salaş,rahat hem de şıkır şıkır..))Kotlarla kombinleyerek spor şık kullanıyorum.Gelgelelim kumaş oldukça azdı.Ancak böyle kısa bir model çıktı.Kolları keserken de kumaşın boyunu en olarak kullanmak zorunda kaldım.Giyince kolların dar olduğunu farkettim ancak yeni kol kesebileceğim kumaşım da kalmamıştı(Elimde olan kumaşı da atkıya çevirivermiştim hiç de bozmak istemiyordum:)))Neyse efendim gelelim sadede..Bir süre böyle giydim ama rahatsız..Böyle salaş bir modeli de rahatsız giymek oldukça tuhaf..Kalan kırpık parçaları saklamıştım..Belki yakaya biye falan geçerim diye.O parçaları kullanarak enine 5 cm kol boyunca iki parça kestim.                        

      Kolun açılmış hali.Kestiğim 5 cm lik şeritleri iki taraftan dikerek kapattım.Triko kumaş dikerken en önemlisi kumaşı kaçırmadan hatta gerekiyorsa dikmeden overlok ya da zigzag dikiş çekmek..Atıyor yoksa.Ben de yeni diktiğim parçalara zigzag dikiş çektim.Kol ağzını da dikerek dikişi tamamladım..

             Bitmiş hali.zigzag dikiş çekmeden önce fazlalıkları kestim tabi ki..
         Bu da triko kazağın tamamlanmış hali..geyet iyi oldu.En önemlisi de rahat..Bu postu yazarken de üzerimde:))Hoşçakalınn....


6 yorum:

  1. :D bende aynını yapıyorum yada kumaş yermezse ekliyorum başka renk

    YanıtlaSil
  2. aynı kumaştan bende de var ama dikmeye çekiniyorum. kolay mı bunu dikmesi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zorlanmadım aslında Hande.Dikkat edilmesi gereken ilmek kaçırmadan makineye çekebilmek.Başka bir zorluğu yok..

      Sil
  3. Ya bende bi elbise aldım kolları dar geldi e tabii kumasida yok bende başka renkte istemiyorum ne yapabilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani benzer bir kumaş kullanarak uygulama yapılabilir ancak.Başka bir çare düşünemiyorum..

      Sil