"

14 Nis 2014

Ceket olmaya niyetlenirken fikir değiştiren triko::))



Bugün hava çok güzeldi.Biz de soluğu dışarıda aldık.Tabi benim 3 numara sayın Osman burnumuzdan getirdi ama yine dışarı çıkıp deniz havası solumak iyi geldi.Daha önce diktiğim şifon elbiseyi biliyorsunuz.Bu elbisenin üzerine krem renkte birceket dikme niyetim vardı.Uygun bir kumaş da kenarda bekliyordu.Ne olup bittiğini anlamadım ama ceket diye başladığım olay bir anda oversize uzun kollu bir tişörte dönüşüverdi.Zaten ceket için kalıp kullanmayı düşünmüyordum .Diktiğim  tişörtün ceket hali olacaktı ,bu halinin de ceket gibi giyilebileceğini düşündüm.Haklıdım da dün diktim bıgün giydim çok da sevdim.Bunlar da bizim haftasonu karelerimiz::))Daha önce dikmiş olduğum gömleğimi de giydim ve çanta da bana ait.Gömleği hatırlamak isteyenler buyrun  buradan bakabilirsiniz..
Osmancık denizi görünce kendini suya atmak istedi.Bu yaz tatili için güzel hayaller kursam da anladım ki Osman henüz o kıvama gelmemiş.Geçen sene tatilimizi iskele başlarında kendimizi atmaya çalışarak geçirmiştik.Bu sene biraz daha büyüdü daha rahat olur diyordum ama ,ya uzun zamandır deniz görmemesinden ya da gerçekten kendini suya atmak istemesindendi.Banyo banyo diye diye dolaştık::)
       Tişörtümü dikerken fooğraflamıştım.Zaten çok kolay bir dikimi var.Belki yeni başlayanlar görmek isteyebilir diye yakında yayınlamak istiyorum..Herkese iyi tatiller hoşçakalınn..))
Yazım bitmişti ama  bu fotoları da eklemeden geçemedim.Kuzumun yarış arabalarıyla imtihanı.Yarış yapanlar değil ama bizim oğlan çok eğlendi..))Tekrar hoşçakalınn..))

4 yorum:

  1. Çocuklara yaramış bu gezi. Zaten biz anneler onların peşinde birşey anlamıyoruz. Tişörtün dilimini merakla bekliyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaradı yaradı kuzulara..)))Fotolar hazır ama yazamadım bir türlü,en kısa zamanda İnşallah..))

      Sil
  2. Yahu bir kere de yolundan şaşsın da yaptıklarım, giyilebilir bir şeye dönüşsün. Nasıl başarıyorsunuz arkadaşım şunu, biriniz anlatın yahuuuu :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de çöpe giden çok dikiş macerası oldu..Hatta giyilemez olsa da kıyamadım emeğime giydim.Ama zamanla oluyor kesinlikle.Bir kere sen kendin kalıp çıkarıp eşine tişört dikmedin mi?Bir de bize söylüyosuunn::)))

      Sil