"

25 Eki 2014

Kolay yelek ve dikmekte olduklarım...


 Uzunca zaman önce dikilmiş,hatta giyilmiş yayınlanmayı bekleyen parçalardan.Nasıl rahat,nasıl sıcak anlatamam.Yine kendi tarzıma uygun pratik kesim yaptım.Öönden fermuarlı.Yaka,kol ve etek dikişi yapmadım.Sadece kumaşın dokusu da müsait olduğu için ipleri çıkartarak püskül modasına eşlik ettim..))





Yeleğin arkası biraz daha otursun diye kolay bir pile yaptım (adı bu olsa gerek!!).

Son çalışmalarım da bunlar arkadaşlar.Çantaları bitirdim ve uzun zamandır dikmek istediğim şişme montu dikiyorum.Aşamalı olarak anlatmak istiyorum (bu anlatımları çok da faydalı buluyorum) ama biraz fotoğrafım var ancak toparlanır mı bakalım,kısmet!!Benden şimdilik bu kadar,hoşçakalınn..

14 yorum:

  1. Çok da güzel olmuş çok yakışmış . Böyle şeyleri ben de çok beğeniyorum. Güle güle giy. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok rahat oldu Ilknur cum,cok sagol canim sevgiler:)

      Sil
  2. Böyle şeylere bayılıyorum ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
  3. Çok spor çok güzel olmuş.Ellerine sağlık :) Çok beğendim gerçekten :)

    YanıtlaSil
  4. Püsküllü püsküllü ne güzel olmuş, güle güle giy :)

    YanıtlaSil
  5. şimdiye kadar gördüğüm en güzel tesettürlü bayan siz oldunuz desem

    yelek çok güzel olmuş, çok tarz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de gune bu guzel yorumla basladim.Cok tesekkur ederim,o sizin guzelliginiz:)

      Sil
  6. Sitemde sizi bekleyen bir dart ödülü var.
    http://www.ruhand.com/dart-odulu-sahiplerini-bulsun/

    YanıtlaSil
  7. Üç çocukla nasıl bu kadar çok şey dikiyorsunuz, ben size bakınca baya baya tembelim. Ellerinize sağlık. Bu yaptığınız bana iyi bir fikir verdi iyi günlerde kullanın...ayşe

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfurullah. .benimki sadece dikis aski.engel olamıyorum:))).fikir olduğuna sevindim,cok sevgiler size...

      Sil