"

6 May 2016

Nar çiçeği elbise,Chanel ceket,pullu boncuklu penye....



En son diktiğim parrçalarla buradayım efendim.Elbisem tamamen doğaçlama.jarseden kalın scubadan ince bir kumaş.Ben çok beğendim giyilmeyi bekliyor:))


Chanel ceke,gömlek kalıbından diktiğim ve modelini çok sevdiğim bir ceket.Hani insanın üzerine cuk oturan tarzda.İnşallah üzerimde de yayınlamaya çalışacağım.



Bu penye parça, yine parçakumaş olarak alınmış ve 1 TL lik kumaştan iki adet bluz çıkmış bir parça::))Biri anneme biri bana.Ama anneminkini pozlamayı unutmuşum.Bugünlük bu kadar,mutlulukla kalın...

15 yorum:

  1. Hepsi çok güzel olmuş canım, ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş. Elbisenin modeli çok rahat görünüyor. Guzel gunlerde kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok rahat gerçekten.Yaz mevsiminde en sevdiğim elbise:))

      Sil
  3. Hepsi birbirinden güzel olmuş,ellerinize sağlık..Bluzun kumaşı çok güzelmiş hem de bir liraya 2 bluz,dikiş dikebilmenin güzelliği..ben de böyle ucuz kumaş bulup dikince daha bi ayrı keyif alıyorum..sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Uygun fiyatlı kumaş bulunca hediye almış gibi hissediyorum.Dikiş dikmek daha da keyifli oluyor.Sevgilerr..

      Sil
  4. Ben de bu gün elbise için kumaş almıştım. Fikir oldu teşekkürler. Ceket de güzel olmuş ellerine sağlık. Dediğim gibi elbisemin üzerine bir de ceket yapayım diye düşünmüştüm. Tevafuk oldu....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalplerimiz karşılıklıymış demek ki:))Yaz yaklaştıkça geçen sezon "keşke daha çok elbise dikseydim" dediğimi hatırlayıp elbiselerle uğraşıyorum.Birkaç parça daha diktim.Sizinkileri de bekliyorum merakla...

      Sil
  5. Cicilerin tam yaz havasında harika görünüyorlar sağlıcakla giy cnm. ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Elbisenin rengi ne sahanee!!! Ceketinde renkleri cok guzel ama yakasi biraz fazlami yukarda olmus, yoksa mankendemi oyle gorunuyor? (Ben bogaza dayanan seyler giyemiyorum ya, herkesi kendim gibi saniyorum:)) Aldirma sen bana:))
    Hepsi birbirinden guzel olmus, guzel gunlerde kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))Teşekkür ederim Mevlüde hanımcm.Ceketin yakası yukarıda gerçekten ama bende böyle rahat ediyorum tesettürlü olduğum için.Çok teşekkürler, çook sevgilerr...

      Sil
  7. Yakınlarda bende mavi bir ceket diktim ama ütüsü henüz olmadığından bekliyor :) elbisende ceketinde süperr cnm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oooo ne güzel..Benim için de bahar-yaz dönemi elbise,etek,ceket dönemi.Çook sevgilerr..

      Sil
  8. Ellerinize sağlık! Yeni açıldığı bloguma el yapımı oyuncak hakkında davet ediyorum sizi!

    YanıtlaSil