"

19 Nis 2016

Uzun asimetrik gömlek...




Herkese merhabalar.Gömlek giymeyi çok fazla sevmeyen ben,dikiş dikmeye başlayalı gömlek olayına ne kadar ısındığımdan daha önce de bahsetmiştim.Gerçekten sevdiğim gömleği bulunca(dikince!)ne kadar da çok sevdiğimi anladım.)



Gömlek kalıbım Burda dan.Ancak biraz büyük bir kalıp.Daraltma işlemi yapsam da tam performans alamayınca bir de ön ortasından daraltmak zorunda kaldım.Çoğu zaman kendime diktiğim parçalarda böyle oluşuna bıraktığım değişiklikler yapıyorum.Böyle ortaya çıkan parçalarıdaha çok seviyorum sanırım..


Yakasında tırnaklı taşlar kullandım.Çok abartmak istemedim.Fotoğraf net çıkmamış ama gerçekten ışıl ışıl duruyor..

Yandaki cepler çok rahat oldu.Sanırım bu ceplerden her diktiğim parçaya koyabilirim::))


Bir de böyle kocaman rahat bir çanta diktim.Aynı renkteki espadril ayakkabılarımla çok sevdiğim bir kombin oldu.Bugünlük benden bu kadar.Sevgiyle kalın efendim....

10 yorum:

  1. Çok güzel bir gömlek olmuş Bu tarz gömlekler giymeyi ben çok severim. Ancak henüz gömlek dikecek kadar dikişte iyi olmadığı için, satın alıp, giymek ile yetiniyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de dikişe ilk başladığımda "gömlek de dikecek halim yok ya!" diyordum.Aslında pek de sevmezdim gömlek giymeyi.Dikiş aşkı gömlek giymeyi sevdirdi..Çok sevgilerr..

      Sil
  2. Sen benim canta etkinligimi duymadin mi? Yoksa duydun da umursamadin mi?:))
    Gel katil bak, suprizde var!!!
    Guzel gunlerde kullan, hem gomlegini, hemde cantani

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten haberim yok.Bu ara telefonu bile elime alamadım.Kendimi affettirmek için iki çantayla katılıyorum İnşallah...

      Sil
  3. Şahane görünüyorsun cnm. hem bluzunu hem çantanı sağlıcakla güzel günlerde kullanasın .

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel :) ellerinize sağlık, iyi günlerde kullanın <3

    YanıtlaSil
  5. Neslihan hanım nerelerdesiniz çok ozlettiniz kendinizi....

    YanıtlaSil
  6. Özlendiğimi bilmek ne güzel,teşekkür ederim.maalesef teknolojik aletler bu ara bana pek iyi davranmıyor.İnsallah yakındır donmem

    YanıtlaSil