"

17 May 2014

Müthiş tasarımlarda gözü kalanlar:!!!



Aslında bu yayın kaç gündür yayınlanmayı bekliyordu.Takdir edersiniz ki hepimizin canı çok sıkkındı.Yayını ertelemiş ve bugüne bırakmıştım.Tasarımlardaki modelleri çok sevmiş ve sizlerle paylaşmak istemiştim.Modeller benim tarzıma çok uygun ,bazılarının transparanları var ama benim için,modeller ve ilham alınacak detaylar önemliydi.Ne zaman içimden gelir dikerim bilemiyorum ama özel günler için uygun seçenekler var diye düşünüyorum...








4 yorum:

  1. Gerçektende hepsi birbirinden müthiş.inşallah siz dikersinizde bizde sizden heveslenir kolları sıvarız:)

    YanıtlaSil
  2. Insallah diyorum ben de bu yoruma,sevgilerr;)

    YanıtlaSil
  3. Her birinin rengi de kumaşı da tasarımı da harika! çok güzel seçim olmuş. içim açıldı benim de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle gerçekten,ben de çok sevdim ama galiba marifet bu kumaşları bulabilmekte :D

      Sil