"

13 May 2014

ÇANTA,ÇANTA...ÇANTALARR.....


Yazlık çantalarımı son hızla dikmeye devam ediyorum.Araya çocukların hastalığı falan girmeseydi çoktan bitecekti ama neyse bu grubu tamamladım çok şükür.Aslında bu kanvas çantaları çok seviyorum ama henüz kendime bir tane bile dikebilmiş değilim::))Dikeceğim İnşallah.Sonra da en havalı pozlarımla takacağım kısmetse.Şaka bir yana bu tarz çantaların bir de kot halini çalıştım.Üzerini de biraz incik-boncukladım.Yaz aylarının vazgeçilmez çantaları oldu benim için.Bu taşlı kotlardan ufacık bir çanta yaptım kendime ama..))Çok şükür diyelimm...Eveeet bu çantalar sahiplerini ararken ben de diğer projelerime dönmeliyim arkadaşlar.Daha öncesinde bir de beslenme saati var tabi..Hoşçakalınnn...



6 yorum:

  1. Ellerine sağlık canım.
    Ama hep öyle oluyor hep başkalarına dikiliyor sıra kendine gelince kalıyor:)

    YanıtlaSil
  2. Çok sevimli görünüyorlar ellerinize sağlık :)))

    YanıtlaSil
  3. Ben bir gelebilsem bir sürü siparişimde olacak:)) :((

    YanıtlaSil