"

17 Kas 2013

Yeni...



6 yorum:

  1. Tabi bazen insan kendini şımartmalı. Bende 3 çocukla (biri bebek) yalnız dışarı çıkmaları lüks sayıyorum. Kimimiz için doğal sıradan olan bir dışarı çıkma ise bizler için şükredilecek bir lüks olabiliyormuş
    Sevgiler
    www.gullerledikis.blogspot.com
    Bu arada kelime doğrulamayı kaldırırsan yorum yazmak bizler için kolaylık olur canım Gözlüğünü de güle güle kullan

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten öyle..Lüks kavramı herkese göre değiiyor..Bugün hepberaber çıkmış halimiz evlere şenlikti.)).Mesaj ayarlarıma hemen bakıyorum benden de sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. O dönemi çok şükür atlattık biz :)
    şimdi arkadaş gibiyiz ama o günlerin hatıraları tadı da bir başka :)
    sanırım Ege'ye kardeş zamanı gelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. )))))Ben de ilk çocuğumdan sonra 7 yıl cesaret edememiştim..İlk çocuk zor ama gerçekten tadı başka..Yok yok hepsinin tadı,sevgisi bir başka...Ege kaç yaşında?

      Sil
  4. özelll... canım yanlışlıkla yayınlaycam diye sildim yorumunu özür dilerim tekrar yorumlarsan hemen yayınlayım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorum gözüküyor canım ya,bir karışıklık oldu galiba...?

      Sil