"

15 Kas 2013

Kimono trendine farklı bir bakış....

Malum bu sene kimono çok moda...Ben de gerçekten kimonoyu çok severim..Ama hiç Japonlar gibi günlük hayatımda kullanmayı düşünmemiştim..Daha çok sabahlık için uygun gelirdi bana..Hatta abim yıllar önce yutdışından bir kimono getirmişti severek giydim,ama sabahlık olarak..Peki bu trendin bendeki yansımaları nasıl olmalıydı??Aslında yaz döneminde de bir elbisemin kollarını kimono tarzı yaparak ilk uygulamayı yaptım çok da sevdim..Yeni yapılana buyrun bakalımm...)


Evet benim kimonom da böyle olduu..Yine pratik dikiş yapıp bir t-shirt kalıbı kullandım..Kol falan takılmıyor zaten dikimi çok kolay.

Biraz da hava katmadan olmaz..Dikilebilen zımbalardan alıp yakaya diktim.İçine de aynı kumaştan  kolsuz bir bluzle takımladım...







..

2 yorum:

  1. wallahi yaka olay olmu
    ellerine sağlık
    2 incik bir boncuk nasılda değiştiriyor bütün havayı dimi :)

    YanıtlaSil