"

29 Kas 2014

PÜSKÜLLÜ ÇANTA ve DİKİM AŞAMALARI...



Daha önce instagram ve facebook tan paylaştığım püsküllü çantayı  oğlumun öğretmeni için dikmiştim.Ortaya çıkan işi ben çok sevdim,öğretmenimiz de çok beğendi.Hatta çantayı dikerken hemen ikincisini kesmiştim bile.Kendim için tabi.))İlk önce püskülleri hazırlayarak başladım işe.37 /15 kestiğim kumaşı birer cm çizerek kestim.Bu şekilde 4 adet püskül hazırladım.
Çanta ve astar içinse 30/37 cm kumaş kestim.Çantanın üst kısmında tünel için 6 cm eninde 37 cm boyunda iki parça kumaş kestim.Üstten 4 cm bırakarak çantanın iki ucuna tüneli diktim.


Püsküller de 5 cm arayla dikildi.
Püskül dikme işlemi bitince çantanın tersini çevirip iki kenarı kapattım.
Tünellerden keserek daha sonra dikeceğim kumaş parça için hazır hale getirdim..
Astarı da iki yanını kapatıp hazır hale getirdim.Çantanın askısını takmak için iki yana bu parçaları diktim daha sonra astarı geçirdim.Astarda fermuarlı bir cep kullandım.
Mıknatıslı çıtçıt  kullandım.Dikişi tamamlamadan çıtçıtı da astara sabitledim.

Sona yaklaşıyoruz::))

Ve son hali de bu...Keyifle takıp havamızı atabiliriz...Hoşçakalınn...)))

19 yorum:

  1. Çoook güzel olmuş ellerine sağlık mutlaka deniyeceğim bu çantayı güzel günlerde kullansın öğretmeniniz :))

    YanıtlaSil
  2. Ayy ben de ne zamandır püsküllü bir çanta yapmak istiyorum ama çok tembelliğim üstümde bu aralar sürekli ileriye atıyorum... çok güzel anlatmışsın canım ellerine sağlık! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim kış bitmeden senden de bekliyoruz o zaman. ..))

      Sil
  3. Uygun bir kumaş bulunca mutlaka deneyeceğim. Elinize sağlık, çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  4. Hiç çanta yapmayı denemedim ,sizde çok güzel anlatmışsınız yapımını elinize sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben seviyorum kendi çantalarımi dikmeyi.bu canta da cok zor degil,oyalayici sadece biraz..

      Sil
  5. Harika olmus canim ellerine saglik ;)

    YanıtlaSil
  6. Çok cici olmuş,ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  7. Ellerine sağlık çok güzel olmuş Neslihan..Ne tür kumaş kullandın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim sevgili Havva. .Tay tüyü denilen bir Döşemelik kumas kullandim.

      Sil
  8. rengi ve modeli bu aralar çok moda sizin çantanızda çok şık olmuş. Bu arada vaktiniz olur mu bilmem ama bloguma sizin için premio dardos ödülü ekledim severek takip ettiklerimdensiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim sevgili berry.ben de sizi keyifle takip ediyorum. Odul için de çok teşekkür ederim. .

      Sil
  9. Cok guzel olmus ama ya. Ne kadar beceriklisiniz. Blog kesif etkinliginde rastladim blogunuza. Ben de bloguma beklerim sizi. Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
  10. Cok teşekkür ederim Gulsah Meral.herzaman beklerim, hemen geliyorum:))

    YanıtlaSil