"

26 Ağu 2014

Ayaklarım 42,5 olsa!!!


Yine deli hallerimle karşınızdayım efendim..Bu arada dikmiş olduğum epeyce parça varken ben deli hallerimi paylaşmak istiyorum sizinle..Ayaklarım 42,5 olsa..Boy da 1,75 !! zaten.Kaldırır yani.Hiç böyle fotoğraftaki gibi gözükmem.))Yani sonuç olarak ayakkabılar oğluma ait.Daha geçen yaz aynı numarayı giyebiliyorken şimdi aramızdaki 5,5 numaralık fark...Tuhaf geliyor tabi..


Bir de bu karede ikinci sırada yer alırken  3-5 yıl sonra bu sıranın sonunda yer alacağını bilmek..Tuhaf oldukça tuhaf bir duygu.Onlar büyüyorlar ben de yaşlanıyorum ,henüz yaşlı sıfatı için erken olsa da ,yaş alıyorum sonuçta.Her sene +1 .....Bense deliliğe vurarak hiç çaktırmıyorum.))Çocuklarımın herbirinin her geçen gün farklılıklarla büyümesini seyretmenin keyfini çıkartıyorum.Yıllar geçtikçe yanlarında küçük kalacağım bu üçlüyü kocaman bir kalple seviyorum ben.Herkese ailesiyle mutlu huzurlu günler dilerim.Hoşçakalın...))


22 yorum:

  1. Ne mutlu sana :))) Seninki kadar olmasa da benim ki de bana yaklaştı boyu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Aycan .gececekler bu kuzular bizi.biz kuzu kalicaz yanlarında;))

      Sil
  2. Rabbim huzurunuzu mutlulugunuzu artirsin sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Ah ahhh. Benimkiler beni çoktan geçti. 18 yaşını dolduran şoförlugumu yapıyor. 14 lük sırasında pusuya yattı. Ama onun 1.sırada gözü var... Boyu abi ile eşitledi ayak ise beni korkutuyor ...47.5 daha da büyürse. ..?!!!!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne mutlu size;))Ama boyle 47 ,5 fala deyince gözüm fena korktu.ayakkabi bulunmaz ayol;))

      Sil
  4. Çok sekersiniz :))) Allah bozmasin bu mutlu tabloyu tabi babada dahil... Benim oglumda benimle boy yarısıp dururken ( sanki boylu bi anası var gibi ) bu sene beni gecti fasulye sırığı gibi uzuyo maşallah :)).
    Senin oglunda cok zayif benimki gibi..13 yasinda, yaslari ayni galiba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma Nehir,yediği sırf boya gidiyor.benimki de 12 yasında .))

      Sil
  5. Bizde bu yolu hergün ölçüşerek katediyoruz geçtiklerinide görürüz inşallah.
    o zamanda arkadaşın mı derler mutlu olursun hepinize maşallah.

    YanıtlaSil
  6. çok güzel bir tablo maaşallah Allahım mutluluğunuzu daim etsin inşallah hayırlısıyla büyümelerini nasip etsin bende seneye böyle olurum heralde oğlumla şimdi aynı boydayız ve daha 10 yaşında :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her yasları ayrı heyecan ayrı güzellik ..cok tesekkur ederim.Rabb im herkesin yuvasını mutlu etsin Insallah

      Sil
  7. Çok güzel resim:)Her zaman böyle yanyana olmanız dileğiyle.

    YanıtlaSil
  8. Hahahahahaaaa senin gibi cilgin bir anne kolay kolay yaslanmaz, rahat ol sen:)) Allahim mutlulugunuzu daim etsin.

    YanıtlaSil
  9. ayy nedense çok duygulandım yazdıklarınızı okurken. Birlikte mutlu huzurlu uzuuun yıllar diliyorum, tadınız hiç bozulmasın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaş-lanıyor olmak duygu dolu bir durum tabii..))Şaka bir yana güzel dilekleriniz için çook teşekkür ederim...

      Sil
  10. Gülümseyerek okudum bu sıcacık yazıyı. Ne güzel bir duygudur kimbilir o. Maşallah büyük boyu geçmiş, ayak numarası desen ohoooo. Ah benim oğlan tek ve daha 4 yasında ama benim simdiden gözüm kortu desem yeridir. Bilirim ne zordur oğlan cocugu büyütmek, terbiye vermek, yetiştirmek. Allah kolaylık versin tüm annelere. Yalnız sizin oğlanlar halinden pek memnun görünüyor, böyle neseli bir anneyi kim istemez. Kendi annemden biliyorum hayat anne gülünce daha baska güzel!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bu sıcak yorum için çok teşekkür ederim.Yavrunuzu sağlıkla sıhatle büyütün,koca koca ayaklarını görün İnşallah.Çook sevgilerr..

      Sil