"

13 Şub 2014

Chanel cekette final...

      Ve nihayet biten ceketim karşınızda...))Aslında kısa sürede bitecekti ama olan astarı beğenmeme,gidip yenisini alamama,bittikten sonra püskül için uzunca bekleme gibi sürüncemelerden geçti malesef..Kumaş öyle naylonlu :(( bir kumaş ki anlatamam.Ütüyü bile zor tutuyor.Haliyle biraz kabarıklık,Tam 12 den vurulamamış bir ceket var karşınızda.Kötü mü duruyor hayır...Ekonomik diye adlandırdığım mağazalarda denediklerimden çok iyi ama tam chanel değil.Demek ki neymiş,kumaş seçimine çok özen gösterilecekmiş..Ama ben bu kumaşı aslında koltuk örtüsü dikmek için almıştım.Kumaş tüm koltuklara yetmeyince parça parça olmasın dedim.E napıcaz atıcaz mı kumaşı.Ceket,etek ,pantolon ne bulursak dikeriz.Ama sanırım ben kalan kumaştan masa örtüsü yapacağım..Bol naylon leke tutmaz,dertsiz yani::))

    Kumaştan şeritler kesip ip çekerek püsküller yaptım.Şeritlerin kenarına zigzag dikiş çekip içe kıvırarak yaka ve ön açıklığa diktim.Ben bu tarz ceketlerde bu püskül olayını çok seviyorum.Kalıbta kollar böyle kısaydı.Üşenmeyip yenisini kesseydim iyiydi ama onu da yapmadım.Artık içine uzun kollu birşeylere giymem gerekecek.Ya da tesettürlü bayanlar için üretilen kolluklar var.Sadece kola takıyorsun ,bilekleri kapatıyor.Öyle birşey de kullanabilirim.

     Evet chanel cekette gelinen son nokta budur.Daha güzel bir kumaş ve uzun kollarla denenmek üzere hoşçakalınnn....