"

19 Ara 2013

Kolay çocuk tişört dikimi..



            Eveet gelelim bugünün pratik dikişine..Ümraniye kumaşçılarından aldığım parça sweatshirt kumaşları ne zamandır beklemekteydi.İlk önce kendime birşey dikeyim diye düşündüm.Sonra büyük oğluma bir alt çıkar dedim.Son noktayı Ahmed koydu."Spiderman tişörtü yap anne"..Kıramadım tabi,kolay da bir çalışma oldu..Kalıp için Ahmed in bir tişörtünü kullandı.Kumaş katında aynı iki parça kestim aslında.Sadece ön yakayı biraz daha açtım.Yine kumaş katında kolları kestim ve başladım dikmeye.


    İlk önce yan dikişler,sonra omuzlar dikildi.Kollar dikilip tişörtle birleşmeye hazır hale getirildi.


Herkesin farklı metodları var yaka biyesi için.Arkadaşlarımın bloglarında farklı tarifler görüyorum.Bense enine uzun bir parça kesiyorum.Düz yüzler birbirine bakacak şekilde dikiyorum.Sonra büyük kenarı içeri çevirip dikiyorum.Kumaş biraz kalın olduğu için kumaşı döndürüp kıvırmadan zigzag dikişle çektim.Daha iyi gözüktü. 



Kolları ve etek uçlarını da yine içe çevirip zigzag dikiş çektim.Bir fast food firmasının promosyon olarak verdiği bir tişört vardı.Ev halkından kimseden talep görmedi.Büyük bir tişörttü ve üzerinde kocaman bir örümcek adam kafası))O kafa kesildi ve diktiğim tişörte aplike yapıldı.İşte bu kadar..Yine fotograftaki pantolonu da ben dikmiştim.

Ahmed in tişörtten aldığı keyifse paha biçilemez..Bütün gün teşekkür yağmuruna tutuldum:))Sevgiyle mutlu kalınn...

6 yorum:

  1. ahh çocuklar :))) çok güzel dikmişsin ellerine emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  2. güle güle giysin.çok güzel olmuş.elnize sağlık

    YanıtlaSil
  3. küçük adamın çok sevindiği belli :) kendilerine bir şey dikildi mi çok mutlu oluyorlar. bizimkine de yeni alma kendin dik bayılır. eline sağlık çok güzel olmuş ):

    YanıtlaSil
  4. Öyle gerçekten,emeğe saygılı çocuklar::))

    YanıtlaSil