"

5 Nis 2014

Dikişe yeni başlayanlara moral olsun::)))

 Dikişe yeni başlayarak dikişseverlerin arasına yeni katılan arkadaşlar,Bunlar benim ilk diktiğim parçalardan.Bakın bakın da içiniz rahatlasın.Demek ki bu yakalar,fermuar dikişi,aplikeler bu kadar da saçma ve kötü olabiliyormuş benimkiler yine iyiymiş deyin.Çekinmeyin canıım,bir de güzel kahkaha atın,mutlu olun.Ben şimdi bakınca bile" vah! "deyip ,hafif yüzümü buruşturarak gülümsüyorum.Ama bakmayın siz o aplikedeki karman çorman dikişe..Aslında mickey o..Benzetemediniz mi ::))Mickey canım mickey,çaktırmayın.

        Peki ,bu yakadaki emsalsiz dikişe ne demeli.İçime sinmiyordu,defalarca dikiyordum.Sanki sökülecekmiş gibi geliyordu.Hadi hepsi acemilik de lacivert kumaş üzerine o açık renk iplik de nesi oluyor diyeceksiniz.Hangi amaçla yaptığımı dahi hatırlamıyorum.Belki ipim kalmamıştır ,lacivert-krem kumaş uyumu ipi de kaldırır demiş olabilirim.Aman ne uyum ne uyum..)))


 Ha haaa ,sizi şahane takımın ekürisi pantolona davet ediyorum.İsteyen olursa!  aynı şekilde seri üretim yapmaya karar verdim..))))Böyle bir fermuar dikimi gören var mı??Size sesleniyorum dikişe yeni başlayanlar,bakın bakın ve tekrar tekrar mutlu olun.Bazen görüyorum ilk kez elbise dikiyorum ,pek olmadı falan diyorlar.İlk kez dikilen pantolon görsün gözleriniz arkadaşlar...)))Ama ne yalan söyleyeyim geçen yaz (bu haliyle bile) üzerimden çıkarmadım diyebilirim.Takımın bluzü uzun olduğu için fermuar da gözükmüyordu.Dikiş kusurları ortada ama insan kendi dikince,bir de yeni başlamışsa böyle gözü kararabiliyor demek ki...Belki de ilk diktiklerimden olması sebebiyle,belki de bu kusurlar beni çok rahatsız etmediği için,belki de bu takıma bakıp aradaki farkı hatırlamak istediğim için yine giymeye devam edeceğim.Ben onları her türlü kusuruyla sevdim::))Zahmetsiz,keyifli,az kusurlu (kusursuz demiyorum,nazar boncuğu şart) bol dikişler olsuunn..Hoşçakalınn::))

16 yorum:

  1. Allah iyiliğini versin emi. Alemsin valla. Akşam akşam güldürdün. Bulsamda bende göstersem ilk diktiklerimden:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok güldüm gerçekten.)))Hadi sen de bul yayınla ,gülmeye devam...)))

      Sil
    2. :) çok güldüm yaa

      Sil
    3. Siparişleri alayımmm::))))))

      Sil
    4. gülümsettiniz beni :) iyiki yayınladınız kat ettiğiniz yolu görmüş olduk ..
      dikişe yeni başlayan biri olarak diktiklerimize her ne olursa olsun sahıp cıkıyoruz mesajını almış bulunmaktayım teşekkür ederim.
      bu arada aplikede fermuar da sağlam olmuş hani yadırgamadım hiç :))) sevgilerimleeee

      Sil
    5. )))Sağlam sağlaaamm..Sökmeye dahi teşebbüs etmiyorum.Bu gidişle çerçeveletip asacağım galiba::))

      Sil
  2. Çok güldüm ya hele miki kopardı beni :))) Bu gece aklıma geldikçe gülerim. Ne güzel saklamışsınız :))

    YanıtlaSil
  3. ::)))) Giyiyorum Aycan cığım.Bu yaz da giyeceğim İnşallah.Gelinlerime saklasam severler mi ne dersin?::)))

    YanıtlaSil
  4. Kimin ilk dikişi mükemmel ki :)))

    YanıtlaSil
  5. Hepimizin ilk dikişleri bunlardan farklı değil. Bence giyilebilir şekilde yapmışsın. Böyle böyle alışıyor insan. Gayet iyi olmuş. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şaka bir yana çekinmedim giydim de yani.Tiril tiril hoşuma da gidiyordu..))Benden de sevgilerr...

      Sil
  6. ay muhteşem olmuşlağğğğ :))

    YanıtlaSil
  7. Dimi,sanat eseri kıvamında::))

    YanıtlaSil
  8. Cok dogal kendin bi yazi olmus :)) ama bende sizin yakanizdan daha kotu yapmistim hatta kumaşi duzu duzune bakacagi yerde biri duz biri ters dikmistmm :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ;)))Hımm o ters dikme işini bir pantolonda yapmistim...Cok fena oluyor;))Cook sevgiler. ..

      Sil